Wednesday, May 02, 2007

The Ark




I helgen var jag i Göteborg igen, känns som jag är där rätt ofta. Jag och Lovisa passade på att hälsa på Sara, och titta på kläder. Men den största anledningen var ju självklart för att gå på THE ARK. Jag och Lovisa var på en konsert med dem för cirka sex år sedan när de bara hade släppt en singel. Sedan dess har vi varit frälsta Arkfans. Konserten var Sjukt bra, kunde inte blivit bättre. Jag som är galet kär i Ola Salo var inte direkt mindre kär när jag gick därifrån. Han e så jävla bra helt enkelt. Det var sjukt mycket folk på konserten, så det var riktigt trångt, precis som det ska vara. Efter mycket hoppande och sjungande var vi trötta i både ben och halsar när vi gick hem. Blev en liten utflykt på natten då vi försökte hitta någonstans att äta, detta slutade lyckligt med en smarrig hamburgare. Grymt gott. Kvällen var helt underbar, ser framemot nästa konsert, tills dess får jag nöja mig med att träna in låtarna från den senaste skivan...Den e också grymt bra!! Har ni inte sett dem live någongång rekommenderar jag er starkt att gå och se dem. Tror faktikst att även de som inte tycker de e så bra till och med skulle rocka med i deras låtar.

No comments: