Monday, June 04, 2012

Tillbaka

Nu har det snart gått 5 månader sedan livet förändrades totalt. Det finns inget längre något som heter egentid, myskväll eller sovmorgon. Det har till en början varit ganska tufft att anpassa sig till detta nya liv men nu känns det som vi börjar få ordning på tillvaron. Micke och jag har haft samma åsikt från början, att det är viktigt att behålla sina intressen i den mån det går. Han fotbollen och jag djuren. Detta har nog gjort en hel del för oss tror jag. Ella får lite egentid med mig varje dag och hon får åka iväg och träna och tävla precis som vanligt vilket jag tror är viktigt för även henne och inte bara mig. Jag kan fortfarande tycka att det är lite långtråkigt att vara hemma men det går bättre och bättre. Det råkade ju bli så att vi fick en liten bebis som knappt sover på dagtid och tidigare även knappt på natten. Han sover en stund i vagnen men bara om den rullar, vaknar han får han panik av att sitta i vagnen. Så de där timlånga promenaderna med vagn och hund som jag såg framemot finns tyvärr inte, iaf inte än. Det är bara att gilla läget. Men kan ju erkänna att allt varit mycket enklare om han sov lite mer, hehe. Nästa inlägg blir en snabb resumé av Ellas och mitt tävlande senaste två månaderna. 

No comments: