Friday, November 10, 2006

Blond för en kväll!

Okej, det var bara ett skämt! I brist på att ha något kul att göra en fredag kväll provade jag och min familj lite peruker. Hmm, det var kul då. Men resultatet kanske inte blev det bästa. Insåg i alla fall att om jag nu någongång funderat på att bli blond är det dags att tänka om(har i och för sig aldrig ens tänkt tanken). Men kul va det. Jag tror dock jag fortsätter med att vara brunett, känns bäst så. Här kommer ett lite smakprov. Jag vet det är ingen vacker syn.

Hmm, inget fel att vara blond, men det är bara att erkänna det passar inte alla...

2 comments:

Caroline said...

Kanske är det så att det är några av oss som aldrig ska va blondiner. Även om nu din bild inte såg alltför skrämmande ut ;)

Emelie said...

Det är så sant som det är sagt!!Vi är fast i brunett träsket helt enkelt!! ;)