Friday, November 10, 2006

Många bollar i luften

De senaste två veckorna har varit helt störda. Grymt mycket att göra i skolan, känns som de flesta i klassen fortfarande fattat hur vi hunnit med allt vi faktiskt gjort. Känns som jag gjort mina uppgifter gått hem och sen börjat på en ny. Full rulle med andra ord. Men det har gått över förväntan. Mitt i allt kaos har det hunnits med en flytt, det blev två intensiva dagar med konstant konkande. Men självklart var det mödan värd. Har blivit en hel del utgångar också, en härlig kväll på Twin som blev riktigt lyckad. Trots lite tjafs med en av de bästa vännerna lyckades vi rädda kvällen. Kan vara riktigt skönt att rensa luften ibland, men det är aldrig roligt att vara osams. Kombinationen stress och trötthet är ingen bra kombination. Första riktiga bråket på ett par års vänskap så det var väl på tiden. Även blivit ett par vänder på Kåren. Roliga sådana men allt för mycket alkohol inblandat..
Utgång i morgon..Ska äntligen går på festen i spårvagnhallarna. Som kanske många redan vet så kom jag ju inte längre än till min egna säng sist. En kväll som slutade för min del redan innan klockan nio. Men imon blir det alltså ett nytt försök. Känner mig fortfarande lite sliten från Herrmiddagen men det ordnar sig nog tills imon.

No comments: