Tuesday, November 28, 2006

Funderingar bara

Ännu en kväll på jobbet, kan inte påstå att det är jätte ansträngande att jobba. Nattpasset är guldvärt, bara kolla läget och ändå få rätt bra med pengar. När man sitter ensam på jobbet är det som om tiden hinner ikapp en. Det är inte förrens man varvar ner som man kan börja fundera. Dagarna bara springer iväg utan att man ens hinner tänka. Dagarna i skolan bara försvinner, kurserna betas av i ett rasande tempo. Tänker man inte efter och bara åker med går det rätt bra. Men det är i sådana här stunder som man börja undra vad man egentligen håller på med. Känns som livet bara passerar. Inte för att det gör så mycket just nu. Hatar vintern, och hatar att ha problem. Men men man ska inte klaga i onödan. I helgen kommer min älskade lilla Josse hem. Ska bli så skönt att få prata av sig och träffa henne. Har längtat så efter min kära lilla vän. En hel helg full med påhitt och fest tror jag vi ska ordna. Sen får man ju inte missa idol på fredag. Usch vet inte vem jag ska heja på. Höll ju tummarna på Marcus innan, men nu tycker jag allt Erik börjat bli riktigt bra. Jaja, må bäste man vinna.

No comments: