Tuesday, November 06, 2007

Bedrägeri och missad Queen-konsert!

Har precis fått veta från banken att någon försökt ta ut 19 000 + 9000 kronor på mitt bankomatkort i Spaninen. Blir så sur på dessa puckade människor som håller på med detta. Det som var tur i denna gången var att jag bara hade några hundra kronor på det kortet, så haha där fick ni.

Blir så arg för en annan sak också, nu på lördag skulle jag eventuellt gå på musikalen Queen som jag velat gå på jättelänge. Men sen blev det två lediga nätter lediga på jobbet så jag valde att jobba fredag och lördag natt i stället. Sen nu i veckan har jag fått veta att det inte blir så längre utan att jag måste vara ledig på lördag och jobba söndagmorgon i stället. Blir man sur, eller? Jag blir det i alla fall, nu när Micke och hans mamma får njuta av världens bästa musik så får jag sitta hemma och uggla i min ensamhet.

Sen blir det inte bättre av att jag är blåslagen och aldeles stel i kroppen av avtrillningen innan idag. Ont gjorde det och fortfarande gör men det såg nog riktigt roligt ut.

Ska lägga in bilder från Hubertusfesten i helgen snart!

1 comment:

Caroline said...

Åh, det är så irriterande när jobbet ställer till det... Det är såna gånger man inte vill jobba mer. Men men, det är väl bara och bita ihop och hoppas det går bättre nästa gång... Vi ses! Kram