Wednesday, November 28, 2007

Många bollar i luften!

Just nu är det väldigt mycket, uppsatsskrivandet tar på krafterna. Denna veckan har vi genomfört sex intervjuer och sammanställt dem på tre dagar, rätt bra jobbat. Fyra kvar bara, ska bli skönt att ha allt material sen. Inte nog med att det är det en del att göra i kvällskursen, intern kommunkation, vi ska ha två artiklar klara till i morgon, går inge vidare. Sen har jag helt plötsligt fått tillbaka photoshopintresset så helt plötsligt förvinner kvällarna till att sitta och leka med det. Inte bra, känns som jag inte gör annat än att sitter framför datan just nu. Så blir inte så mycket uppdaterat här nu, ska försöka ta mig lite tid ibland. Detta kommer antagligen bli första veckan någonsin som jag inte hinner åka hem och sköta om Korren, men mamma och syster yster har lovat att hjälpa mig. Ska ta mig hem på fredag sen stannar jag nog där hela helgen, försöka att inte plugga lite. Hepp, ska ut med Ella nu och sen skriva lite.


No comments: