Friday, March 20, 2009

Ella och Ville

Ella och Ville busar


Nina och Ville


Ville


Syskonen

Nina hittade en häst

I går fick jag och Ella sällskap i skogen av ellas bror Ville och min moster Nina. Det va kanonväder igen, lite blåsigt i bland men mest skönt. Det kändes som vi va lite på upptäcksfärd, vi tittade på ett spökhus, lite småställen som vi gärna skulle kunna tänka oss att bo på och Nina hittade några hästar som hon promt skulle klappa två. Ella och Ville va glada och sprang och busade. När vi kom fram till bilarna hade vi varit ute och gått i två timmar, men Ella och Ville ville busa mer så vi satte oss i solen och solade medan de busade som galningar. En skön dag, kändes nästan som helg.

Nu ska jag ut med Ella och få henne riktigt trött, för om några timmar blir det till att sitta still i bilen ett par timmar för då bär det av mot Malmö. Vi ska ner och hälsa på Lotta och sen ska jag lämna Micke där nere som ska åka till Chicago. Eftersom jag är så snäll och åker med och kör hem bilen så har Micke gått med på att följa med på hundmässan i Malmö... har lovat att det bara blir två timmar men vi får väl se. Sen ska vi gå på stan och kanske vi även hinner träffa Petra en sväng. Ska bli skönt med lite miljöombyte.

No comments: