Friday, March 06, 2009

Jahopp

Hopp då var allt som vanligt igen. Tog nog nästan en veckan innan kroppen kändes okej efter kräksjukan. Nu har jag ist dragit ut ännu en visdomstand, denna gång blev det inte lika mycket operation utan mer drag. Usch, äckligt va det ändå. Sen har jag fått ta hand om min bror som självklart åkte på kräksjukan när han va hos oss. Han fick stanna här ett par dagar för mamma och pappa vägrade ta hem honom.

I tisdags började jag träna igen, jag följde med Hillevi till atlantis och köpte ett tillfälligt kort. Så bara det blivit bättre i munnen ska jag köra stenhårt ett par veckor och se om mina knän klarar av detta, annars blir det till att gå till farbror doktorn.

Nu i helgen blir det lugnt, ikväll blir det skräckfilm men Lollan och i mon blir det hockey och Melodifestival och på söndag blir det träning med Ella. Sen nästa vecka blir det massa jobb.

No comments: