Sunday, October 08, 2006

En veckas lyx för systrarna Åslund

Denna veckan som kommer ska jag och syster yster leva i total lyx. Kusinen med familj åker till Teneriffa en vecka och gissa vem som ska sköta lyx villan...VI. Här snackar vi de överdrivna villorna på Obolid, bymarken. I dag var vi där och fick instruktioner, inga problem tänkte vi, men shit vad många olika tv-doser. Jag har nog aldrig i mitt liv sett en större plasma tv, den tog upp hela väggen. Här snackar vi datarum, typ sex olika skärmar och en säng. Hallå, vem behöver en säng i datarummet?? I vilket fall som helst så ska det bli riktigt skönt med tanke på att jag inte har någonstans att bo, aldrig fel att få en hel villa för sig själv. Visst, några uppgifter är det ju man ska hålla reda på, typ ge katten mat, vattna blommorna och ta in posten. Men det är ju en baggis när man kan bada jacuzzi varje kväll och frossa i härligheter. Kommer nästan kännas som att bo på hotell en vecka och det är precis vad jag behöver. Mer lyx åt systrarna Åslund.

No comments: