Sunday, October 08, 2006

Jäkla Västra Torget

I cirka en månads tid har allt som kan gå imot mig gjort det. Som en liten bonus på detta fick jag en jäkla p-böter på Västra Torget i fredags, klockan var tjugo i sex på eftermiddagen. Det finns tydligen någon liten skylt om att man bara få stå där till klockan fem, sen ska de börja förbereda för torget. De kan ta sig i röven dom jävlarna för när jag kom hade de banne mig inte förberett något. 400 kronor, ja jag blir så lack.

Jaja, jobbat två nätter denna helgen. Alltid kul med extra pengar (så jag kan betala mina ständiga p-böter). Har jobbat på nätterna och suttit framför datorn i skolan på dagarna. Det där Digas är pilligare än vad jag trodde. Sen kan det ju också bero på att jag lider av att aldrig bli nöjde med det jag gör. Men idag klockan ett satta jag punkt för helgarbetet. Hem och vila upp sig. Skönt att få sova i sin säng, känns alltid i kroppen när man jobbat natt.

No comments: