Saturday, October 28, 2006

Lite tid över..

Klockan är nästan exakt tolv, själv sitter man på jobbet och väntar på att få ställa tillbaka klockan..;) De flesta är nog på väg till krogen nu. Kan inte påstå att jag känner något sug efter just ett krogbesök idag. Känns faktiskt rätt gött att sitta här och slappa framför datan och samtidigt tjäna lite pengar. Sen kan det ju kanske spela in lite att jag körde stenhårt på alkohol biten igår. Förfest hos Tere för att sedan dra vidare till mellanfest för att sen droppa in på kåren(som hade översväming på utbytesstudenter), för att avsluta men en flörtig pizza. En lyckad kväll måste jag säga, trevligt med nytt folk.
Radiokursen har lidit mot sitt slut, tråkigt men ändå skönt. Har varit fem intensiva veckor, många sena kvällar i radiostudion. Ser framemot nästa kurs men det hade allt varit skönt med ett höstlov.
Har börjat få rätsida på mitt trassliga liv. Inflyttning i den nya lägenheten på torsdag, ska bli så skönt. Vissst det har funkat att bo hemma i en månads tid men jag måsta säga att det är betydligt skönare att bo i stan. Åhh, jag bara längtar efter att få börja flytta in.
Mitt i allt stök och bök ska det hinnas planera Herrmiddagen, kanske inte jätte ansträngande men ändå!! Alltid svårt att sköta kommunikationen med bara tjejer, men det ordnar sig nog. Det kommer bli ett jäkla drag i alla fall..

1 comment:

Alex said...

tack för komplimangerna. var kul att ha er här. Alltid kul att se lite nya ansikten! Ha det bra kram AL