Sunday, October 08, 2006

Råttbo vs lyx

Om ett par timmar kommer domen. Ska jag behöva flytta in i mitt nya lilla råtthål eller ska jag få min söta, perfekta lilla lägenhet .Allt hänger på två små människor, men de här små människorna har lite svårt att bestämma sig. Jag håller tummarna för att de vill ha min gamla lägenhet och jag kan få deras. Om de inte vill det är det kört för min del, då är det bara att ta sitt pick och pack och flytta in i de 27 kvadrat meterna råtthål. Jag överdriver säkerligen, men det finns nog ingen som kan påstå att det är fräscht. Men vad gör man, jag kan ju inte direkt trolla fram en kanon lägenhet. Jaja, tak över huvudet är väl det viktigaste. Mamma och pappa är nog redan trötta på mig, två år sedan man bodde hemma, inte konstigt att man blir trött på det efter bara två veckor.. Men kanske, kanske jag får min lilla drömlägenhet. Vi får se ikväll!!

No comments: