Monday, July 23, 2007

Grattis Therese!!!!!!

Idag fyller lilla Therese år, så ett stort Grattis till henne. Stackaren behöver jobba på sin födelsedag. På lördag blir det antagligen utgång för att fira henne. Ska bli kul att gå ut på krogen igen, känns som jag är ute väldigt sällan nu förtiden. Under de senaste veckorna har jag varit ute en enda gång, lite tråkigt faktiskt eftersom det är på sommaren som jag oftast brukar ha lite större lust att festa lite. Men sen är det ju så inte direkt varit något festväder. Men va sjutton en gång i månaden räcker gott och väl för mig. Kanske blir lite mer i slutet av sommaren och när skolan börjar. Statistiken brukar ändå alltid jämna till sig i slutänden.

Ikväll spelar J- Södra och jag hade faktiskt tänkt gå dit och se matchen men när man tittar ut genom fönsterrutorna känns det inte så lockande att ens gå ut. Så jag funderar på att hyra en film och köpa lite godis och bara krypa ner i soffan. Det känns som det skulle bli en betydligt mysigare måndag än att stå där uppe i ösregnet som en annan mupp. Nej, tack. Tror inte ens att Micke kommer att försöka övertala mig att gå.

Det är helt stört att det bara är måndag och jag redan sitter och planerar inför helgen. Jag fattar inte varför jag alltid ska tänka så långt fram. När det är måndag då tycker jag det känns som man har jobbat klart veckan, vilket man definitivt inte har gjort. Så när det typ är onsdag är man ju skitsur på att helgen aldrig kommer. Men samtidigt är det ju inge vidare kul att sitta och planera tisdagen för så spännande brukar de i alla fall inte vara för mig.
Hepp, nu är det meningen att jag ska jobba lite. Nu kommer de värsta timmarna på dagen, de sista efter eftermiddagsfikat. Men det ska jag nog klara av.

2 comments:

Therese said...

Ååååh Taaaaack :D

Emelie said...

Yheeeeeeeee!! ses på lördag!!! ;)