Tuesday, August 07, 2007

Solen tillbaka! eller i alla fall på besök..

I lördags sken solen. Ja, det är knappt man kan fatta det. Helt underbart att få plocka fram bikinin igen och ligga och pressa lite. Jag och Ella åkte till hundbadet och hittade en egen lite sandstrand där vi kunde mysa. Efter någon timme kom Sara och gjorde oss sällskap. Ella njöt i fulla drag. Sand, vatten och sol var för henne en lyckad kombination. Dock mindre rolig för mig som fick åka och köpa schampo efter för att försöka få henne någorlunda ren.
Här kommer lite bilder från en av sommarens finaste dagar.

2 comments:

Therese said...

aww en san soting!

Var nojda med att ni har sol, hittills har jag 0 stranddagar har pa Mallorca. Idag vaknade jag av att det osregnade. JAG AR INTE NOJD!!

Emelie said...

Du är ju bara bortskämd med alla dina Mallorcasomrar, hehehe!;)