Wednesday, October 26, 2011

Det rullar på

Ja det gör det, ganska snabbt också. Varje onsdag tycker jag att veckan går sakta men sen vips är det fredag och jag fattar inte hur snabbt veckan gick. Helgerna går ju dock lika snabbt vilket inte är lika roligt. Nu när det inte är några tävlingar kvar under året gör det att det finns lite mer tid till annat vilket är skönt. Men måste säga att jag saknar att tävla, då har man liksom ett mål med helgen och nått att längta efter. Men visst det är ganska skönt att slippa det nu när det börjar bli så kallt. Men jag känner mig redo för nästa säsong och det ska tränas kf som bara den i vår. Ska försöka ta mig upp till klubben nån mer gång nu innan snön kommer, mest bara för att köra lite på skoj.

Annars är det en hel del fix hemma, det börjar ju bli dags att förbereda sig lite inför kommande äventyr. Min plan är att allt ska vara fixat och klart innan första december för då vill jag ha tid till julklappar, mys och annat fix. Tänk att om två månader börjar även Ellas nya liv, hon kommer nog ha en period i början som kommer vara jobbig för henne men sen vänjer hon sig nog och tänk att hon kommer få ha mig eller Micke hemma i minst ett år, underbart för en hund som Ella.

No comments: